вівторок, 2 грудня 2014 р.

Інформаційне суспільство

Слова Уінстона Черчеля «хто володіє інформацією, той володіє миром» говорять про те, що  якісна і вчасна інформація дає можливість досягати успіху. 
Ми щодня стизаємось з інфомаційними ресурсами, такими, як: телебачення, бігборди, мережа інтернет.
Наш ВУЗ в достатній мірі забезпечений інформаційними ресурсами.
Свій рівень інформаційної культури я оцінюю як задовільний, оскільки я маю певні навики по роботі в інформаційному просторіна культура. А який рівень вашої інформаційної культури?
Інформаційна нерівність виражаеться в тому, що існує інформація до якої є доступ лише у обмеженої кількості осіб.
Загроза моїй інформаційній безпеці може виходити від мене, моєї халатносту, наівності та неуважності.
Я намагаюсь не порушувати авторські права, але не завжди це виходить.
Презентація:

Немає коментарів:

Дописати коментар